گیاهانی که بدون نور خورشید رشد می کنند

گیاهانی که بدون نور خورشید رشد می کنند

همه گیاهان زیر می توانند با نور غیرمستقیم خورشید رشد کنند و اکثر آنها می توانند با نور مصنوعی شکوفا شوند.به این گیاهان ، گیاهان سایه نشین یا سایه دوست گفته می شود.در ادامه با فروشگاه باکس دونی ، که در زمینه فروش انواع باکس گل خالی و جعبه گل فعالیت می کند ، همراه باشید.

برملیاد (Bromeliaceae)

برملیادها گیاهان گرمسیری هستند که معمولاً با رنگهای پر جنب و جوش همراه هستند.ظاهر منحصر به فرد و احساس گرمسیری آنها را به یک انتخاب برتر خانه تبدیل کرده است.بیشتر گونه های برملیاد ، نور غیر مستقیم خورشید را بر نور مستقیم ترجیح می دهند.قرار گرفتن طولانی مدت در معرض آفتاب کامل ، می تواند به برگهای بروملیاد آسیب برساند.بهتر است آن را در نزدیکی یک پنجره نگه دارید ، اما نه مستقیماً جلوی آن.در صورت عدم وجود نور طبیعی ، بروملیادها همچنین می توانند در روشنایی فلورسنت رشد کنند.

گیاهان آپارتمانی سایه نشین

گیاه همیشه سبز چینی (Aglaonema)

گیاه همیشه سبز چینی از آن دسته از گیاهان داخلی است که نیازی به نور خورشید ندارد ، از این رو مراقبت از آن بسیار آسان است.این گیاه مناسب برای میز و دکوراسیون قفسه است.نیازهای خاص خورشید گیاه همیشه سبز چینی ، به رنگ برگهای آن بستگی دارد.به طور کلی ، اگر شما یک گیاه با برگ های تیره تر دارید ، گیاه خاص شما نور کمتری را ترجیح می دهد.گونه های دارای برگهای روشن تر مانند صورتی یا نارنجی ، نور متوسط ​​را ترجیح می دهند.مانند بسیاری از گیاهان دیگر در این لیست ، گیاه همیشه سبز نباید در معرض تابش مستقیم آفتاب قرار گیرد.

گیاه چدنی (Aspidistra elatior)

گیاه چدنی نیز به دلیل ماهیت سفت و سخت آن معمولاً به عنوان گیاه چدنی شناخته می شود.گیاه چدنی گیاهی است که به نور کم نیاز دارد و تقریباً در هر مکانی در خانه شما زنده می ماند.رشد آنها آهسته است.تنها شرط برای مراقبت از این گیاه آن است که آنها را از تابش مستقیم نور خورشید دور نگه دارید.

گیاه خانگی سایه دوست

پیچک انگلیسی (Hedera helix)

پیچک انگلیسی نور غیرمستقیم روشن را ترجیح می دهد و می تواند نور کم را تحمل کند.نور مستقیم می تواند منجر به از بین رفتن آن شود.

لی لی صلح (Sathiphyullum)

گیاه لی لی صلح نیازی به آفتاب ندارد.این گیاهان به نور کم تا متوسط ​​نیاز دارند و همچنین می توانند از نور فلورسنت رونق بگیرند.آنها می توانند در مناطقی با نور کم رشد کنند ، اما احتمال گل کمتری دارند.لی لی صلح همچنین یکی از بهترین گیاهان برای تصفیه هوا است.

گیاه عنکبوتی (Chlorophytum comosum)

گیاه عنکبوتی

گیاهان عنکبوتی شاخ و برگهای طولانی و لاغر دارند.برگ های آن شبیه پاهای یک عنکبوت است.گیاه عنکبوتی نور خورشید روشن و غیرمستقیم را ترجیح می دهد و می تواند بدون نور طبیعی زیاد رشد کند.این گیاهان می توانند در مناطقی با ترکیبی از نور فلورسنت و طبیعی شکوفا شوند.گیاهان عنکبوتی بعضی اوقات می توانند برگهای قهوه ای داشته باشند.این نتیجه ای از قرار گرفتن در معرض فلوراید در آب است.آب دادن به آب مقطر یا باران می تواند به جلوگیری از قهوه ای شدن کمک کرده و گیاه شما را زیبا و سبز نگه دارد.

در این مقاله برخی از گیاهان آپارتمانی سایه نشین را به شما معرفی کردیم.جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و اطلاع از قیمت باکس گل خالی با فروشگاه اینترنتی باکس دونی در ارتباط باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *